Voorbereidingen - Reisverslag uit Daarle, Nederland van Adriaan en Marieke - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Daarle, Nederland van Adriaan en Marieke - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Marieke

20 Januari 2014 | Nederland, Daarle

Het is bijna zo ver, over twee weken zullen we vertrekken naar Ghana.
De afgelopen weken, maar ook de aankomende weken, zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen!
Zo hebben we op zaterdag 11 januari nog een bijeenkomst gehad in Dordrecht met andere vrijwilligers die rond dezelfde tijd als ons in Ghana zullen zijn. We hebben kennis gemaakt en nog veel praktische informatie gehad van de organisatie en van mensen die al eens in Ghana geweest zijn. Kortom dat was een leuke dag!
Afgelopen vrijdag, 17 januari, hebben we ons Visum aangevraagd bij de ambassade van Ghana in Den Haag. Dit was een bijzondere ervaring!
Als het goed is kunnen we ons paspoort, met visum, aankomende vrijdag (24 januari) weer ophalen! We zijn benieuwd!
Onze inentingen hebben we ook allemaal gehad, de tickets waren al geregeld en ook een aantal spullen om mee te nemen hadden we al verzameld!

• 05 Februari 2014 - 08:58

Martha Immink:

Ha Adriaan en Marieke,
    als ik het goed heb begrepen en de reis is voorspedig gegaan, dan zijn jullie nu op de plaats van bestemming. Is de warmte een beetje te doen? We zijn heel benieuwd!! Tot gauw een keertje, als het kan.
    Liefs van ons. Hier is alles goed.

• 10 Februari 2014 - 11:55

Martha Immink:

Ha Adriaan en Marieke,
    gaat het goed met jullie? We zijn heel benieuwd naar jullie gezondheid, belevenissen, werkzaamheden enz enz.
    Hier is alles goed. Jan Wouter is geslaagd voor school, gelukkig eindelijk. Verder geen bijzonderheden.
    Hartelijke groeten en liefs van ons allen. Groet, mam.

Adriaan en Marieke

Hallo, Wij zijn Adriaan Immink en Marieke Langbroek en wij gaan van 2 februari 2014 t/m 17 maart 2014 vrijwilligerswerk doen in Ghana. We gaan met de organisatie 'Vrijwilligwereldwijd'. Adriaan zal gedurende deze zes weken helpen bij de bouw van twee klaslokalen en tevens renovatiewerkzaamheden aan de school uitvoeren. Marieke zal met een plaatselijke verloskundige de dorpjes langs gaan voor zwangerschap controles, bevalling en kraamzorg. Ook zal zij werkzaam zijn binnen de bevallingskliniek.

Actief sinds 20 Jan. 2014